Waar kunnen wij u mee helpen?

Start dropdown content
sluiten

Herhaalrecept

Als u chronische medicatie gebruikt, kunt u zich ook eenvoudig aanmelden voor de Herhaalservice van Service Apotheek Lage Veld. De apotheek zorgt dan, in overleg met uw huisarts, dat uw chronische medicatie elke keer op tijd klaarstaan. Voordelen:

  • Alle medicatie is compleet en ligt voor u klaar op het moment dat u het nodig heeft
  • U hoeft geen herhaalrecepten aan te vragen bij uw huisarts
  • Alle medicijnen worden gelijktijdig geleverd, u hoeft hierdoor niet meerdere keren naar de apotheek te komen
  • U ontvangt een persoonlijk bericht wanneer u het op kunt komen halen of wanneer wij het bij u bezorgen
  • De herhaalservice is gratis

Klik hier om u aan te melden voor de Herhaalservice van Service Apotheek Lage Veld.

Zit u bij een andere apotheek? Vraag dan bij uw apotheek of u gebruik kunt maken van een herhaalservice.

Kiest u ervoor om zelf elke keer als dit nodig is een herhaalrecept aan te vragen bij uw huisarts? Vul dan onderstaand formulier in:

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Stel een vraag

U kunt uw vraag stellen op MijnGezondheid.net

Minder dringende vragen waarvoor u niet speciaal een afspraak wilt maken, kunt u online aan ons stellen. Wij proberen binnen een gering aantal werkdagen te antwoorden. U kunt alleen vragen stellen aan uw huisarts, assistente of praktijkondersteuner(s).

Het antwoord op uw vraag en een overzicht van uw vragen vindt u op MijnGezondheid.net.

Naar MijnGezondheid.net

Ik wil meer informatie
Ik wil me aanmelden

Bespreekt u uw medische klachten liever direct met een van onze medewerkers, dan kunt u ons bellen op het algemene nummer van het gezondheidscentrum.

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Inschrijven

U kunt zich hier als patiënt van gezondheidscentrum Lage Veld inschrijven.

Dit kunt u op 2 manieren doen:

1. Het inschrijfformulier downloaden, uitprinten, invullen en ondertekenen.

U kunt het inschrijfformulier bij de assistentes aan de balie van het gezondheidscentrum inleveren. Om de inschrijving definitief te maken zal de assistente vragen naar een geldig legitimatiebewijs.

Download inschrijfformulier

2. Online inschrijven

Let op! Uw inschrijving is pas definitief als u aan de balie uw handtekening heeft gezet en uw legitimatie heeft overhandigd.

Ga naar online inschrijfformulier

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij

Over ons

Uw huisarts neemt altijd de tijd om naar u te luisteren dus stelt u gerust uw vragen

Ons artsenteam bestaat uit vier huisartsen. Zij vormen samen twee duo’s, zodat u zoveel mogelijk bij uw vaste huisarts terecht kunt.

  • Duo 1: mevr. A. Gualthérie van Weezel en mevr. H.H. Mulder
  • Duo 2: mevr. Y.E. Klaver - de Kroon en mevr. M.J.C. Klein

 

 

Wij zijn NHG-geaccrediteerd voor de reguliere huisartsenzorg. Wij voldoen aan de landelijk vastgestelde normen en werken continu aan kwaliteitsverbetering.

Corona informatie

Bent u op zoek naar:

  • Actuele adviezen en regelgeving voor kinderen?
  • Informatie over corona vaccinatie?
    • Bel het landelijk informatienummer 0800 1351. Hier kunt u terecht met al uw vragen. Of kijk op coronavaccinatie.nl.
  • Informatie over het coronavaccinatiebewijs?
  • Algemene informatie over het coronavirus?

Bel niet naar de huisarts met algemene vragen over het coronavirus, vaccinatie of vaccinatiebewijzen. Dit is nodig om onze telefoonlijn vrij te houden voor reguliere zorgvragen.

Medewerkers

Mevr. A. Gualthérie van Weezel
Huisarts

BIG-nummer: 39051427201

Mevr. Y.E. Klaver - de Kroon
Huisarts

BIG-nummer: 29065602301

Mevr. M.J.C. Klein
Huisarts

BIG-nummer: 59062055801

Mevr. H.H. Mulder
Huisarts

BIG-nummer: 39035883901

Mevr. L. Geenen
Huisarts in opleiding
Mevr. H. de Lange
Verpleegkundig Specialist in opleiding

BIG-nummer: 19062490530

Ingrid
Doktersassistent
Fenna
Doktersassistent
Zarlast
Doktersassistent
Yvette
Doktersassistent
Nas
Doktersassistent in opleiding

Openingstijden

Handig om te weten

Huisbezoek

Mocht u niet in staat zijn om op het spreekuur te komen, dan kan de huisarts natuurlijk bij u thuis langskomen. De visites aan huis worden meestal tussen de middag afgelegd. Wij adviseren u om indien mogelijk altijd naar de praktijk
toe te komen omdat in de praktijk betere onderzoeks- en behandelingsmogelijkheden voor u aanwezig zijn. We verzoeken u vriendelijk om vóór 12:00 uur een huisbezoek aan te vragen.

Uitslagen opvragen

Voor uitslagen kunt u tussen 14:00 – 16:00 uur bellen. De uitslag van uw onderzoek wordt door de assistente aan u meegedeeld.

Artsen in opleiding

In ons gezondheidscentrum worden artsen opgeleid. Zij worden gesuperviseerd door de huisartsen. Als u graag uw eigen huisarts wilt spreken, verzoeken wij u om dit bij het maken van de afspraak aan te geven.

Meer informatie

  • Tussen 17:00 en 8:00 uur is de praktijk gesloten.

    Voor spoedeisende klachten in de avond, nacht en in het weekend kunt u contact opnemen met de huisartsenpost (HADOKS): 070 346 96 69.

    HADOKS is de nieuwe naam van de SMASH, een samenwerkingsverband van alle huisartsen in Den Haag, Leidschendam, Rijswijk, Voorburg, Voorschoten en Wassenaar. HADOKS regelt spoedeisende huisartsenhulp buiten kantoortijden. Iedere dag tussen 17:00 uur ’s avonds en 8:30 uur ’s morgens; gedurende het hele weekend en op alle erkende feestdagen.

    U krijgt altijd eerst een ervaren doktersassistente aan de lijn. Zij zal vragen naar uw naam, adres, postcode, geboortedatum en verzekering. Zorg dus dat u deze gegevens bij de hand heeft. Zij zal ook vragen naar uw klachten en beoordelen of het noodzakelijk is dat u gezien wordt door een huisarts.

    U moet altijd bellen, u kunt niet zonder afspraak naar de huisartsenpost.

    Meer informatie over HADOKS vindt u op de website van HADOKS

  • Indien u bij verhindering een afspraak niet 24 uur van te voren afzegt, zijn wij helaas genoodzaakt het tarief dat voor deze afspraak geldt bij u in rekening te brengen.

    Let op! Helaas kunt u dit bedrag niet declareren bij uw zorgverzekeraar dus wees op tijd met het doorgeven van een verhindering. Deze regeling geldt voor  de afspraken met de huisartsen, praktijkondersteuners, praktijkverpleegkundigen en doktersassistenten.

    Tarieven huisartsenzorg

    Niet nagekomen afspraak € 20,00
    Medische verrichting kostprijs*

     

    *Deze prijs is gelijk aan het tarief dat we met de zorgverzekeraar zijn overeengekomen (meer informatie verkrijgbaar bij de assistente).

  • Voor het goed functioneren van de praktijk zijn de doktersassistenten onmisbaar. De doktersassistente heeft een specifieke beroepsopleiding  gevolgd en heeft een beroepsgeheim.

    Hierdoor kunt u bij hen terecht met algemene en specifieke gezondheidsvragen en kunnen zij op grond van de door u verstrekte gegevens informeren en adviseren. Zij zullen u soms enkele vragen stellen om een inschatting te maken voor verdere benodigde behandeling. Huisarts en assistente werken nauw samen en hebben regelmatig overleg.
    Ook verricht de assistente een aantal medische handelingen:

    • Tussentijdse bloeddrukcontrole
    • Aanleggen van een verband en het beoordelen van verwondingen
    • Oren uitspuiten
    • Suiker/Hb-controle
    • Hechtingen verwijderen
    • Aanstippen van wratten
    • Urine onderzoek
    • Injecties
    • Uitstrijkjes in het kader van het bevolkingsonderzoek
  • In ons gezondheidscentrum werken meerdere praktijkondersteuners en praktijkverpleegkundigen. Heeft u een chronische aandoening of psychische klachten? Dan kan de huisarts u verwijzen naar een praktijkondersteuner (POH) of praktijkverpleegkundige (PVK). Hij/zij heeft een ander spreekuur waardoor er per consult meer tijd is.

    De POH of PVK is gespecialiseerd in chronische aandoeningen of psychische klachten. Er is nauwe samenwerking met de huisarts. De huisarts blijft eindverantwoordelijk voor de behandeling en het voorschrijven van medicijnen.

    Meer informatie over de praktijkondersteuner en -verpleegkundige vindt u hier.

  • Voor meer landen dan u denkt, zijn vaccinaties, malariatabletten of ander reizigersadvies nodig. Juist ook als u naar uw geboorteland gaat of als u op familiebezoek gaat. Ons gezondheidscentrum is officieel geregistreerd als Reizigers Advies en Gele Koorts Centrum en kan u voor elke bestemming adviseren.

    Als u een reizigersadvies wilt, adviseren wij u om 6 weken voor de geplande vertrekdatum een afspraak te maken. Dit kan door contact op te nemen met het gezondheidscentrum. Voor een goed advies is het belangrijk om de geplande reisroute en de reisduur te weten. Ook adviseren wij u om informatie over vaccinaties die u in het verleden al heeft gehad mee te nemen.

    Voor een reizigersadvies hoeft u geen patiënt te zijn in een SHG gezondheidscentrum.

    SHG koopt haar vaccins in via De Reisdokter. Zie voor het overzicht van de tarieven en vergoedingen de website van De Reisdokter.

    Zoekt u meer informatie over dit onderwerp? Kijk dan bij Travelclinic of LCR.

Thuisarts.nl

Zoekt u specifieke informatie over gezondheid en ziekten?

Voor medische informatie verwijzen wij u graag door naar de website Thuisarts.nl.
Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekten.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent